Wie allemaal?

Zijn er nog meer Nederlanders of Belgen op Meizufans? :D

Hoi

Ik ben een Nederlander. :)
Kun je me helpen ? Ik heb connectie problemen met de MX4 Pro.
Als ik een SIM kaart instop dan heb ik nog geen GSM ontvangst.
Deze SIM kaarten komen van een werkend smartphone dus the probleem zit in de MX4 Pro.

Wat kan ik doen om het werkend te krijgen. Wifi en BT is geen probleem.

blijkbaar niet zoveel mensen die nederlands spreken
ik heb net mijn meizu mx4 ontvangen en stel vast dat je in sommige apps niet kan navigeren, bijvoorbeeld terug naar de vorige pagina omdat de pijlen simpelweg ontbreken op het scherm. Heeft dit mss te maken met het feit dat op andere androids telefoons deze iconen standaard op de gsm staan ? (en de meizu enkel een verlichte homeknop bezit ?)

Ik heb de firmware geflasht van 4.1.1C naar 4.1.1A en de SIM kaarten werken weer.
De back touch ( driehoekje) is altijd wel aanwezig op mijn MX pro. Dus terug gaan is geen probleem.

@Blord fijn om te horen dat alles werkt!

@George-Clooney als je vanaf de home-knop omhoog veegt ga je een stap terug.

Hey.

Ik kom uit duitsland, maar ik heb goed een jaar in Nederland geleevd en gewerkt.

Het schrijven valt een beetje moeilijk…ik hope U kunt mij verstaan ;)

Groetjes naar mijn tweede home
Markus

Hallo Markus, welkom op ons forum!

Hej, ik ben er ook! Was voorheen ook op het meizufans forum onder naam nata volgens mij. Heb toen veel aan de Meizu M8 gekloot en getweakt!

Inmiddels ook een MX3 gehad en zit nu met een MX4 waarvan het scherm jammergenoeg aan diggelen is gevallen.
Dus nood gedwongen weer even terug naar de MX3 totdat ik mijn MX4 weer heb kunnen fixen:D

Ik heb voor het eerst een meizu (m1 note). Had eerst geen 3 en 4g omdat ik de sim in het verkeerde vakje had xD

Ik heb voor het eerst een meizu (m1 note). Had eerst geen 3 en 4g omdat ik de sim in het verkeerde vakje had ?.

Hallo allemaal,

Ook op dit forum! Ik ben de eigenaar van een witte 32gb MX4, en ben er tot op heden erg tevreden mee.

Groetjes, Matthijs

Hallo Meizu gebruikers

Ik ben nieuw op dit forum

Ik heb vandaag mijn Meizu mx4 ontvangen en deze telefoon is echt super alles loopt soepel.
Ik heb een vraag aan mede gebruikers ik heb een A versie en is deze mogelijk om te zetten naar een I versie, laatste lijkt mij toch handiger.

Groet

Looks like your connection to Meizufans was lost, please wait while we try to reconnect.