Hoe tevreden zijn jullie over Meizu producten?

Beste alle,

Ik vroeg me af hoe tevreden jullie zijn met de Meizu producten (smartphones) Voor de Nederlandse markt.

Ik kom zelf vanuit Xiaomi en wil gewoon weer eens wat anders. Maar nu ik allemaal topics doorlees wordt het nog een hele kluit om alles goed te ztten.

Het installeren va roms gaat dat vrij makkelijk of niet?

Hoi,
Ik denk dat ik de enige nederlander ben die gaat reageren.
Hele kluit valt wel mee hoor. Gewoon de A firmware installeren en dan kun je simpel de playstore installeren.
Maar misschien is het handig om eens de FAQ te bekijken?
https://meizufans.eu/f-a-q/

Verder kun je nog wel wat bugs verwachten, zover ik weet is momenteel de laatste MX5 firmware niet bugvrij. Het is helaas maar afwachten wanneer dit opgelost wordt.

Bedankt,

wanneer ik de smartphone binnenkrijg ga ik meteen de (A) rom installeren.
En hopelijk werkt google installer meteen op de rom.

Gewoon de stable downloaden - in root zetten van je smartphone - en dan de app documents openen en dan installeren?

Prima ga dit dan doen.

Nja hopelijk worden veel bugs snel opgelost. Is het beter de laatste rom te download of de versie ervoor? Wat raad je me aan?

Voor de MX5 zou ik even de betreffende fora doorlezen. Ik weet dat de laatste stabiele verise 4.5.2.7 Stable wel wat bugs zitten, maar ik weet niet of die ook al in 4.5.2.5 Stable zitten. Dus even vergelijken en kijken wat je het meest aanstaat.

Wat betreft hopen, dat is hopen, maar kan zo maanden duren. Helaas heeft Meizu geen vast release data meer en doen ze maar wat. Qua firmware zijn het echt prutsers eerste klas.

Looks like your connection to Meizufans was lost, please wait while we try to reconnect.